×

Notificare cookie

Folosim Tehnologii de tip Cookie ce permit stocarea de informații și/sau obținerea accesului la informația stocată în dispozitivul dumneavoastră pentru a permite website-ului să funcționeze, pentru a personaliza conținutul și anunțurile publicitare, pentru a vă oferi funcționalități aferente rețelelor de socializare și pentru a analiza traficul.

Mai multe informații despre Politica de cookies

Nume Cookie Accept
Regulamentul general privind protecția datelor - - GDPR PRO ALL în 1 Aceste module ajută site-ul să devină compatibil cu GDPR prin adăugarea caracteristicilor compatibile cu legea.

Preparatele culinare prezentate pe site-ul www.lancora.ro sunt cu titlu orientativ, iar anumite caracteristici pot diferi față de imagini.

În cazul în care cumpărătorul constată că produsele primite prezintă abateri de la caracteristicile menționate în comandă (ex: mâncare diferită, porții diferite etc.), ambalajul este deteriorat, produsul pare a fi impropriu consumului uman sau este incomplet, acesta are dreptul să solicite vânzătorului înlocuirea produsului sau să i se restituie contravaloarea acestuia.

Reclamația privind starea produselor trebuie comunicată la intrarea în posesie a acestora, telefonic, la numărul de telefon afișat pe site, urmănd a fi soluționată după ce se verifică starea produselor. În cazul în care în urma verificării se dovedește că produsele nu respectă cerințele menționate de către client în comandă, produsele se înlocuiesc, dacă mai sunt pe stoc, sau, la cererea clientului, vânzătorul se angajează să restituie întreaga sumă și să nu revandă produsele neconforme către alt client.

Deoarece produsele conțin alimente proaspete și perisabile, cumpărătorul nu beneficiază de dreptul a cere returnarea comenzii, respectiv de a returna produsele fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, cu excepția cazurilor expres prevăzute în prezenții Termeni și Condiții.

Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea cumpărătorului în termen de 24h de la data de la care este informat de decizia de returnare a produselor, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de cumpărător pentru tranzacţia iniţială.

Finalizarea viramentului  în contul cumpărătorului poate dura până la maxim 30 de zile, decalajul între data de la care suma a fost rambursată de către vânzător și data de finalizare a viramentului se datorează normelor de decontare interbancară. 

Restaurant L’ancora nu răspunde pentru rezolvarea reclamațiilor sau problemelor sesizate de clienți în legatură cu temperatura preparatelor în momentul primirii sau cu întârzierile intervenite în livrarea comenzii. Returul în acest caz nu este acceptat. Termenul de livrare este orientativ, acesta putând fi modificat din motive independente de voința noastră (condiții de trafic, condiții meteo etc).